Sunday, December 28, 2008

Baru Sedar..

Salam sejahtera...

Saya sebenarnya naif sikit pasal berniaga ni...tak kira le secara online atau konvensional...tapi, bila saya kadang2 perhati isteri yang juga sibuk dgn kerja sepenuh masa dan dgn 3 orang anak yg masih kecil dan duduk tak pernah diam, tapi sempat isteri saya mempromosi produk dengan cara menghantar email je sejak 2 tahun lepas.
Bila saya terpandang akaun income dari jualan tersebut walaupun dibuat secara main2 je sambil niat ingin memberitahu dan ingin membantu kesihatan.

eWallet Debit RM4456.78
eWallet Kredit RM4004.76
Baki eWallet RM452.02



Saya sendiri pada awal dulu tak pernah percaya dan ambil tahu pasal semua ni, saya pakai produk ni pun setelah selalu dipaksa oleh isteri saya. Dulu kami tinggal berjauhan kerana kerja, saya di timur dan isteri serta anak2 di utara dan sekarang hampir setahun kami sudah tinggal bersama2 setelah isteri membuat keputusan ingin melanjutkan pelajaran diluar negara dan saya selalu mengguna produk ini sacara berterusan dan hasilnya cukup baik setelah alahan kulit saya walaupun tak serius tapi sudah lama saya alami sejak berpuluh tahun dulu.


Sekarang ni saya pun sudah menjadi ahli dan pendaftarannya percuma je..


Ok lah cukup setakat ni dulu...dan jika diizinkan saya akan cerita pangalaman cemas saya setelah mengguna produk ini secara berterusan.

Daftar sini

Seterusnya

No comments:

Post a Comment